• ساعت : ۰۸:۵۲
  • تاريخ :
     ۱۴۰۱/۰۵/۲۳ 
(معاون درمان دانشگاه علوم پزشكی قزوین در بیمارستان رحیمیان ) بازدید از بخش های جدید آی سی یو و سی سی یو و دیالیز بیمارستان
(معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در بیمارستان رحیمیان ) بازدید از بخش های جدید آی سی یو و سی سی یو و دیالیز بیمارستان بازدید دکتر عبدالله کشاورز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین و مهندس ربیعی مسئول تجهیزات پزشکی استان از بخش های جدید سی سی یو و ای سی یو و دیالیز بیمارستان رحیمیان در تاریخ 22 مرداد 1401 . در این بازدید دکتر سیدعلیرضا خونساری رئیس و محمدمهدی آقابگلو مدیر بیمارستان رحیمیان در خصوص بخش های جدید توضیحاتی را ارائه و تقاضای تجهیزات برای تجهیز و راه اندازی برای بخش های مذکور کردند . در این بازدید دکتر کشاورز دستور ارائه دستگاه دیالیز از طرف معاونت درمان برای راه اندازی واحد دیالیز را دادند و باهماهنگی های انجام شده دستگاه دیالیز تحویل بیمارستان شد . ضمنا در هنگام بازدید از بخش های دیگر ،درخصوص راه اندازی فیلد عمل های چشمی بیمارستان هم قولهایی دادند وقول تهیه دستگاه فیکو و میکروسکوپ چشمی راهم دادند . در پایان بازدید در جهت راه اندازی درمانگاه تخصصی ارتوپدی هم با ارسال پزشک متخصص از طرف آن معاونت موافقت حاصل گردید .

(معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین در بیمارستان رحیمیان ) 
بازدید از بخش های جدید آی سی یو و سی سی یو و دیالیز بیمارستان 

بازدید دکتر عبدالله کشاورز معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی قزوین و مهندس ربیعی مسئول تجهیزات پزشکی استان از بخش های جدید سی سی یو و ای سی یو و دیالیز بیمارستان رحیمیان در تاریخ 22 مرداد 1401  .
در این بازدید دکتر سیدعلیرضا خونساری رئیس و محمدمهدی آقابگلو مدیر بیمارستان رحیمیان در خصوص بخش های جدید توضیحاتی را ارائه و تقاضای تجهیزات برای تجهیز و راه اندازی برای بخش های مذکور کردند .
در این بازدید دکتر کشاورز دستور ارائه دستگاه دیالیز از طرف معاونت درمان برای راه اندازی واحد دیالیز را دادند و باهماهنگی های انجام شده دستگاه دیالیز تحویل بیمارستان شد .
ضمنا در هنگام بازدید از بخش های دیگر ،درخصوص راه اندازی فیلد عمل های چشمی بیمارستان هم قولهایی دادند وقول تهیه دستگاه فیکو و میکروسکوپ چشمی راهم دادند .
در پایان بازدید در جهت راه اندازی درمانگاه تخصصی ارتوپدی هم با ارسال پزشک متخصص از طرف آن معاونت موافقت حاصل گردید . 


 

امتیاز :  ۰ |  مجموع :  ۰

برچسب ها

    6.1.8.0
    V6.1.8.0